W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.

Informacje o Politechnice Białostockiej w tekście łatwym do czytania – ETR

Politechnika Białostocka to polska uczelnia wyższa.

Kształci studentów na kierunkach studiów. Po ich ukończeniu można zdobyć stopień inżyniera oraz magistra.

Pracownicy uczelni prowadzą badania naukowe. Uczelnia współpracuje z firmami i innymi szkołami wyższymi.

Przyjmuje studentów z innych krajów, a także wysyła swoich studentów do uczelni w innych państwach.

Ma wiele budynków. Główna siedziba mieści się przy ul. Wiejskiej 45A w Białymstoku.
 

Jeśli chcesz się skontaktować z Politechniką Białostocką możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:
    Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A
    15-351 Białystok
  • możesz wysłać e-mail na adres: [email protected] lub [email protected]
  • możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu: (85) 746 90 00 (centrala)
  • możesz przyjść do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Białostockiej od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.
    Biuro znajduje się w budynku głównym uczelni, przy ulicy Wiejskiej 45A, w pokoju 39C na piętrze.
OSZAR »